Dag 8 Bolilanga - Reisverslag uit Bomba, Indonesië van Judith Stan - WaarBenJij.nu Dag 8 Bolilanga - Reisverslag uit Bomba, Indonesië van Judith Stan - WaarBenJij.nu

Dag 8 Bolilanga

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 Februari 2015 | Indonesië, Bomba

We zijn heerlijk wakker geworden in onze prachige kamer die op het water staat, vanaf ons balkon kunnen we rechtstreeks het water inlopen
en kijken we uit op het koraal en alle prachtige vissen (inclusief finding Nemo).

Gelukkig zitten er bij het hotel 3 maaltijden per dag inbrepen want even boodschappen doen zit er niet in, de dichtsbijzijnde stad is namelijk
(zonder overstaptijd) 7 uur varen! Op het eiland tegenover ons ligt een inimini krakkemikkig dorpje maar daar kan je ook niet echt een pak oreo's krijgen.
Als ontbijt kregen we heerlijke pannekoeken, lunch en diner bestaat hier uit rijst, groenten en vis (vind Stan leuk joh!).

Eigenlijk doen we hier niks. Boekje lezen, beetje snorkelen langs het prachtige rif en een kaartspelletje op z'n tijd met de andere gasten.
Dit gezelschap bestaat uit 1 Chinees, een Duits stelletje van onze leeftijd en nog 2 losse Duitse oude hippies.

Stan kruipt weer z'n hangmat in en ik ga weer over de vlonder liggen om vissies te kijken.
Doei!